上我地facebook睇睇,順便畀個

「之前在家中跌過幾次,兩個膝頭腫至幾乎走不動,每逢睇醫生,都要找機構員工陪診,(老友所醫醫生)上門診症服務實在很方便,不用麻煩別人陪診,又有姑娘透過手機視像教我吃藥,覆診亦只需要用手機視頻,告知醫生有何問題……日後也想繼續使用上門診症服務。」

陸婆婆 (87歲)

獨居,多年前手術後行動不便

「而家年紀大,體力差,行路又不方便。每次出去睇醫生都要安排姑娘陪診、推輪椅同book車……,睇一次醫生,至少都要四個鐘頭。但去到診所,可能睇五分鐘就走。但用老有所醫網上視頻診症,就可以免卻舟車勞頓,留在院舍便可以睇醫生,而且醫生亦會主動關心我們老人家,可以話好用,方便又開心。」

梁伯 (78歲 )

入住安老院5年

「院舍近九成半院友是行動不便的長者,如要出外睇醫生,預約陪診員需費三百多元。參與『老友所醫』計劃後,我們不用為調配人手按排院友出外求診而操心。醫生上門到診或者用視像診症,即使碰上公眾假期,院友也毋須花五至六小時在公立醫院輪急症;加上可以用醫療券付費,院友可省錢。」

袁院長

安心居護老中心院長

WhatsApp chat